logoBIP gov  herb
Stona Główna

PZP 004/2020 : Budowa Ciepłowni Geotermalnej w Koninie.

UWAGA!!!

Link do szyfrowania postępowania o udzielenie zamówienia pn. Budowa Ciepłowni Geotermalnej w  Koninie (PZP 004/2020) - link:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/0155e548-a783-4620-996a-b4a1619ec3ee


!!!UWAGA!!!

Poniżej informacja dotycząca otwarcia ofert

Zamawiający informuje, że publiczne otwarcie ofert nastąpi ze zdalnym udziałem Wykonawców w dniu 18.12.2020r. o godz 12.00 z wykorzystaniem aplikacji ZOOM.

Link do transmisji video:

https://zoom.us/j/92344539593?pwd=QmdTdTBNcHZucHpxd2x3U3BoNmRPZz09

Meeting ID: 923 4453 9593

Passcode: 243889

 

Skrócona instrukcja uruchomienia transmisji video:

 1. Kliknij w link udostępniony na stronie internetowej

2. Uruchom instalacje pobranego pliku (uruchom/zainstaluj)

3. Jeżeli się pojawi potwierdź w oknie uruchomienie instalacji aplikacji Zoom

4. Pojawi się okno z paskiem postępu dążącym do 100%

5. Jeżeli się pojawi w oknie kontroli użytkownika potwierdź TAK (wprowadzenie zmian na urządzeniu)

6. Pasek postępu dojdzie do 100%

7. Pojawi się okno z tytułem transmisji video "otwarcie ofert - postępowanie PZP 002/2020"

8. W oknie "Enter your name" wpisz swoje Imię, Nazwisko i firmę

9. Potwierdź "Join meeting"

10. W kolejnym oknie potwierdź "I Agree"

11. W kolejnym oknie potwierdź "Join with Computer Audio"

 

I.
II.
III.
IV.
VI.

Polska-Konin: Roboty budowlane

2020/S 192-464489

Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe

Roboty budowlane

 

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/25/UE

Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej – Konin Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Krajowy numer identyfikacyjny: 310013652
Adres pocztowy: ul. Gajowa 1
Miejscowość: Konin
Kod NUTS: PL414 Koniński
Kod pocztowy: 62-510
Państwo: Polska
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel.: +48 632497300

Adresy internetowe:

Główny adres: www.mpec.konin.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.mpec.konin.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.6)Główny przedmiot działalności

Produkcja, transport oraz dystrybucja gazu i energii cieplnej

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Budowa Ciepłowni Geotermalnej w Koninie

II.1.2)Główny kod CPV

45000000 Roboty budowlane

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

II.1.4)Krótki opis:

Zakres przedsięwzięcia pn. Budowa Ciepłowni Geotermalnej w Koninie obejmuje dwie części:

— I część: „Budowa Ciepłowni Geotermalnej wraz z infrastrukturą” wg projektów budowlanych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, warunkami wykonania i odbioru robót,

— II część: wykonanie otworu geotermalnego Konin GT-3 wg projektu robót geologicznych na wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Konin GT-3 dla ujęcia wód geotermalnych w Koninie (Wyspa „Pociejewo”) zgodnie z decyzją Marszałka Województwa Wielkopolskiego zatwierdzającą ww. projekt, decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu o środowiskowych uwarunkowaniach, warunkami wykonania i odbioru robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

Wartość bez VAT: 44 038 474.17 PLN

II.1.6)Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 2

Instytucja zamawiająca zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części przedmiotu zamówienia.

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Budowa Ciepłowni Geotermalnej wraz z infrastrukturą

Część nr: 1

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

45000000 Roboty budowlane

45231000 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45111000 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000 Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45320000 Roboty izolacyjne

45232000 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45330000 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45100000 Przygotowanie terenu pod budowę

45231100 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL414 Koniński

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Ul. Podwale dz. nr 227/11, 62-500 Konin

II.2.4)Opis zamówienia:

W zakresie części I jest budowa ciepłowni geotermalnej wraz z infrastrukturą wg projektów budowlanych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, warunków wykonania i odbioru robót. Zakres obejmuje:

a) budowę budynku głównego;

b) budowę infrastruktury towarzyszącej;

c) budowę rurociągów wody geotermalnej poza budynkiem głównym;

d) budowę sieci ciepłowniczej;

e) budowę zbiornika o pojemności około 2 000 m3;

f) wykonanie instalacji elektrycznej;

g) wykonanie infrastruktury technicznej;

h) budowę ciągu technologicznego (rurociągi, armatura, urządzenia);

i) wykonanie komputerowego systemu automatyki, AKPiA;

j) wykonanie gospodarki remontowej;

k) wykonanie rozruchu technologicznego;

l) wykonanie szkolenia obsługi;

m) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i instrukcji;

n) przekazanie obiektu do użytkowania.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: Doświadczenie personelu / Waga: 20 %

Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 10 %

Cena - Waga: 70 %

II.2.6)Szacunkowa wartość

Wartość bez VAT: 21 616 201.92 PLN

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 30/11/2022

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak

Numer identyfikacyjny projektu:

Program operacyjny infrastruktura i środowisko 2014–2020, działanie: 1.1 wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, poddziałanie: 1.1.1 wspieranie inwestycji dotyczących wytwarzania energii z odnawialnych źródeł wraz z podłączeniem tych źródeł do sieci dystrybucyjnej/przesyłowej. Konkurs nr POIS.01.01.01-IW.03-00-005/19

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Wykonanie otworu geotermalnego Konin GT-3

Część nr: 2

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

45255500 Roboty wiertnicze i górnicze

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL414 Koniński

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Ul. Podwale dz. nr 227/11, 62-500 Konin

II.2.4)Opis zamówienia:

W zakresie części II jest wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Konin GT-3 dla ujęcia wód geotermalnych w Koninie (Wyspa „Pociejewo”) zgodnie z decyzją Marszałka Województwa Wielkopolskiego zatwierdzającą ww. projekt, decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu o środowiskowych uwarunkowaniach, warunkami wykonania i odbioru robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

Zakres obejmuje:

a) prace przygotowawcze do wykonania otworu GT-3;

b) wiercenie otworu kierunkowego GT-3 o trajektorii typu „S”;

c) badania geofizyczne i laboratoryjne;

d) wykonanie zabiegów specjalnych, m.in. intensyfikujących;

e) badania hydrogeologiczne, pompowania i testy badawcze funkcji wydobywczej oraz chłonnej otworu Konin GT-3;

f) testy pompowania i badawcze funkcji wydobywczej GT-1 z jednoczesnym wykorzystaniem chłonnej GT-3;

g) zakończenie robót geologiczno-górniczych, sporządzenie dokumentacji, demontaż wiertni i odtworzenie terenu;

h) uzyskanie zgody na użytkowanie przedmiotu umowy.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: Doświadczenie personelu / Waga: 20 %

Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 10 %

Cena - Waga: 70 %

II.2.6)Szacunkowa wartość

Wartość bez VAT: 22 422 272.25 PLN

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 30/11/2022

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak

Numer identyfikacyjny projektu:

Program operacyjny infrastruktura i środowisko 2014–2020, działanie: 1.1 wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, poddziałanie: 1.1.1 wspieranie inwestycji dotyczących wytwarzania energii z odnawialnych źródeł wraz z podłączeniem tych źródeł do sieci dystrybucyjnej/przesyłowej. Konkurs nr POIS.01.01.01-IW.03-00-005/19

II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 10 000 000,00 PLN (słownie: dziesięć milionów złotych) osobno dla każdej części przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) lub korzystania z potencjału innych podmiotów, warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawcy łącznie wykażą się dysponowaniem wymaganym potencjałem finansowym.

b) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych). W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) lub korzystania z potencjału innych podmiotów, warunek ten musi spełnić w całości jeden z Wykonawców samodzielnie lub podmiot, na którego zasoby Wykonawca się powołuje.

Warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej dotyczy obu części zamówienia.

Wykonawca spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej winien dokonać przeliczenia wartości posiadanych środków lub sumy ubezpieczenia na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany jest podać przyjęty kurs przeliczenia na PLN.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

W zakresie części I – budowa ciepłowni geotermalnej wraz z infrastrukturą:

a) Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch (2) obiektów wraz z układem technologicznym o mocy cieplnej minimum 5 MWt w systemie „pod klucz”. Zamawiający pod pojęciem „robota realizowana w systemie pod klucz” rozumie kompleksową realizację budowy obiektu wraz z pracami organizacyjnymi i przygotowawczymi, uruchomieniem i oddaniem do użytkowania. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) lub korzystania z potencjału innych podmiotów, warunek ten musi spełnić w całości jeden z Wykonawców samodzielnie lub podmiot, na którego zasoby Wykonawca się powołuje.

b) Wykonawca musi dysponować osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi zgodnie z SIWZ.

W zakresie części II – wykonanie otworu geotermalnego Konin GT-3:

a) Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w systemie „pod klucz”, robót polegających na odwierceniu co najmniej dwóch otworów geotermalnych o trajektorii typu „S” o głębokości nie mniejszej niż 1 500 m, który jest aktualnie wykorzystywany/lub będzie wykorzystywany do wydobywania bądź zatłaczania wód termalnych przeznaczonych do celów ciepłowniczych lub energetycznych. Zamawiający pod pojęciem „robota realizowana w systemie pod klucz” rozumie kompleksową realizację odwiertu wraz z pracami organizacyjnymi i przygotowawczymi. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) lub korzystania z potencjału innych podmiotów, warunek ten musi spełnić w całości jeden z Wykonawców samodzielnie lub podmiot, na którego zasoby Wykonawca się powołuje.

b) Wykonawca musi dysponować osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi zgodnie z SIWZ.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Szczegółowe wymagania osób do realizacji:

W zakresie części I – budowa ciepłowni geotermalnej wraz z infrastrukturą:

I. Kierownik projektu – 1 osoba:

1) posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu realizowanymi kontraktami jako przedstawiciel Wykonawcy lub kierownik zespołu lub kierownik projektu, w tym co najmniej przy realizacji jednej budowy trwającej minimum 12 miesięcy w okresie ostatnich 5 lat, na której pełnił funkcję przedstawiciela Wykonawcy lub kierownika zespołu lub kierownika;

2) posiada doświadczenie przy realizacji minimum 1 (słownie: jednej) inwestycji o wartości co najmniej 12 000 000,00 PLN (słownie: dwanaście milionów złotych).

II. Kierownik budowy – 1 osoba:

1) posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, w tym co najmniej przy realizacji jednej budowy trwającej minimum 12 miesięcy w okresie ostatnich 5 lat, na której pełnił funkcję kierownika budowy;

2) posiada upraw. budowlane (bez ograniczeń) do kier. robotami budowl. w spec. konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

III. Kierownik robót nr 1 – 1 osoba:

1) posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych;

2) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specj. instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

IV. Kierownik robót nr 2 – 1 osoba

1) posiada co najmniej 3 letnie dośw. zawodowe na stanowisku kier. budowy lub kierownika robót przy realizacji budowy, która obejmowała układy o napięciu 15 kV;

2) posiada upraw. budowl. do kier. robotami w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

V. Kierownik robót nr 3 –1 osoba:

1) posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji budowy, która obejmowała instalację AKPiA wraz z systemem sterowania automatyki przemysłowej;

2) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

W zakresie części II – wykonanie otworu geotermalnego Konin GT-3:

I. Kierownik ruchu zakładu – 1 osoba:

1) posiada uprawnienia kierownika ruchu zakładu, wykonującego roboty geologiczne metodą otworową wynikającą z ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 868 z późn. zm.);

2) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika ruchu zakładu.

II. Osoby posiadające uprawnienia dozoru wyższego w specjalności wiertniczej – 2 osoby:

1) posiada uprawnienia dozoru wyższego na stanowisku wiertacza;

2) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika wiertni.

III. Osoby posiadające uprawnienia dozoru niższego – 2 osoby:

1) posiada uprawnienia dozoru niższego na stanowisku wiertacza;

2) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji wiertacza.

Szczegółowe informację dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej zawiera SIWZ postępowania.

III.1.4)Obiektywne zasady i kryteria udziału

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.1.6)Wymagane wadia i gwarancje:

Wysokość wadium wynosi:

— dla części I – 427 000,00 PLN,

— dla części II – 434 000,00 PLN.

Minimalny okres udzielonej gwarancji przez Wykonawcę: 36 miesięcy.

Maksymalny okres gwarancji przyjmowany do wyliczenia punktacji w kryterium oceny ofert: 96 miesięcy.

III.1.7)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

III.1.8)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Szczegółowe informację dotyczące warunków realizacji umowy zawiera SIWZ postępowania.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 30/11/2020

Czas lokalny: 10:00

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Oferta musi zachować ważność do: 28/01/2021

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 30/11/2020

Czas lokalny: 12:00

Miejsce:

Sala konferencyjna (nr 107) w siedzibie Zamawiającego – ul. Gajowa 1, 62-510 Konin

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Procedury otwarcia ofert dokona komisja przetargowa Zamawiającego.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3)Informacje dodatkowe:

I. Dokumenty wymagane na etapie składania oferty:

1. jednolity europejski dokument zamówienia (JEDZ): JEDZ i zobowiązanie innego podmiotu, jeżeli Wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, JEDZ podwykonawców, o ile są znani na etapie składania ofert;

2. formularz ofertowy;

3. formularz cenowy;

4. gwarancja wadialna;

5. pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika.

Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ.

II. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego:

1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy;

2. dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

3. wykaz wykonanych robót budowlanych;

4. wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia;

5. informacja z Krajowego Rejestru Karnego;

6. oświadczenie Wykonawcy o braku prawomocnego wyroku sądu w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp;

7. oświadczenie Wykonawcy o braku zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

8. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych;

9. oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Informacje dodatkowe

Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa. ustawy Pzp może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Zakres i rodzaj czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy, obejmuje w szczególności: roboty wiertnicze, roboty technologiczne, roboty budowlano-konstrukcyjne, dozór mienia.

Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 2 Pzp.

Szczegółowe informacje zawarte są w SIWZ do postępowania.

Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub w przypadku wprowadzenia istotnych zmian w zawartej umowie z jednostką finansującą zamówienie z budżetu Unii Europejskiej, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowania.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3)Składanie odwołań

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

28/09/2020

 

1. Ogłoszenie
1.1. Ogłoszenie zmiana - 17.11.2020r.

1.2. Ogłoszenie zmiana - 01.12.2020r.

2. SIWZ

3. Załączniki:
NR1 - Formularz oferty,
NR2 - Formularz cenowy,
NR3 - JEDZ,
NR4 - Wykaz robót,
NR5 - Wykaz osób,

Nr6 - Umowa (wzór)
NR7 - Zobowiązanie podmiotu,
NR8 - Oświadczenie grupa kapitałowa
NR9 - Dokumentacja projektowa,
NR10 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Nr11 - Warunki wykonania i odbioru robót

Klucz publiczny - nieaktualne

Aktualizacja klucza publicznego nastąpi w dniu 18.12.2020r., przed terminem składania ofert.


UWAGA!!!

Link do szyfrowania postępowania o udzielenie zamówienia pn. Budowa Ciepłowni Geotermalnej w  Koninie (PZP 004/2020) - link:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/0155e548-a783-4620-996a-b4a1619ec3ee

Aktualna Instrukcja Użytkownika Systemu miniPortal
4. Wnioski oraz pytania i odpowiedzi
4.1. Projekty_DWG
4.2. Pytania i odpowiedzi nr 1

4.2.1 Dokumentacja hydrogeologiczna

4.3 Pytania i odpowiedzi nr 2

4.3.1 Rysunki inst. wentylacji

4.3.2 Wyniki badań fizyko-chemicznych wody z otworu Konin GT-1

4.3.3 Zestawienie dla zeszytów 11, 20, 21
4.4 Pytania i odpowiedzi nr 3

4.4.1 Dokumentacja geologiczno - inżynierska
4.4.2 Karty doborowe wymiennika

4.4.3 Rysunek murku oporowego i schodów
4.4.4 Zeszyt nr 8
4.5 Pytania i odpowiedzi nr 4
4.6 Pytania i odpowiedzi nr 5
4.6.1 Załącznik do pytania i odpowiedzi nr 5
4.7 Pytania i odpowiedzi nr 6
4.8 Pytania i odpowiedzi nr 7
4.9 Pytania i odpowiedzi nr 8

5.0 Pytania i odpowiedzi nr 9

5.0.1 Załącznik do pytania i odpowiedzi nr 9

5.1 Pytania i odpowiedzi nr 10

5.2 Pytania i odpowiedzi nr 11

5.3 Pytania i odpowiedzi nr 12

6. Informacja z art. 86

7. Unieważnienie - część II postępowania

8. Unieważnienie postępowania

 

!!!UWAGA!!!

Poniżej informacja dotycząca otwarcia ofert

Zamawiający informuje, że publiczne otwarcie ofert nastąpi ze zdalnym udziałem Wykonawców w dniu 18.12.2020r. o godz 12.00 z wykorzystaniem aplikacji ZOOM.

Link do transmisji video:

https://zoom.us/j/92344539593?pwd=QmdTdTBNcHZucHpxd2x3U3BoNmRPZz09

Meeting ID: 923 4453 9593

Passcode: 243889

 

Skrócona instrukcja uruchomienia transmisji video:

 1. Kliknij w link udostępniony na stronie internetowej

2. Uruchom instalacje pobranego pliku (uruchom/zainstaluj)

3. Jeżeli się pojawi potwierdź w oknie uruchomienie instalacji aplikacji Zoom

4. Pojawi się okno z paskiem postępu dążącym do 100%

5. Jeżeli się pojawi w oknie kontroli użytkownika potwierdź TAK (wprowadzenie zmian na urządzeniu)

6. Pasek postępu dojdzie do 100%

7. Pojawi się okno z tytułem transmisji video "otwarcie ofert - postępowanie PZP 002/2020"

8. W oknie "Enter your name" wpisz swoje Imię, Nazwisko i firmę

9. Potwierdź "Join meeting"

10. W kolejnym oknie potwierdź "I Agree"

11. W kolejnym oknie potwierdź "Join with Computer Audio"

Udostępniony: 27 czerwiec 2024 Poprawiono: 27 czerwiec 2024
Wytworzony przez: Bartosz Matuszewski Stanowisko wytwarzającego: Redaktor strony podmiotowej BIP
Licznik odwiedzin: 182
Wersje:
2024-06-27 12:15:28 Edycja przeprowadzona przez: Administrator
2024-06-27 12:13:47 Edycja przeprowadzona przez: Administrator