logoBIP gov  herb
Stona Główna

Sprawy do Spółki zgłaszać można w dowolnej formie: osobiście, pisemnie, faksem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Sprawy rozpatrywane są w formie pisemnej. W szczególnych przypadkach, gdy przedmiot  sprawy na to pozwala, dopuszczalna jest ustna forma jej załatwienia. 
Dotyczy to zwłaszcza spraw wniesionych ustnie bezpośrednio lub telefonicznie.

Pełna informacja i wzory dokumentów znajdują się na stronie internetowej MPEC-Konin - [link] 

Kasa MPEC-KONIN  (ul. Gajowa 1, Siedziba Spółki ) czynna : poniedziałek: 7.00 - 16.00, od wtorku do piątku: 7.00 – 15.00.

Prezes Zarządu w sprawach skarg i zażaleń przyjmuje w każdy poniedziałek  od  13.00 do 15.00.

Udostępniony: 27 czerwiec 2024 Poprawiono: 27 czerwiec 2024
Wytworzony przez: Bartosz Matuszewski Stanowisko wytwarzającego: Redaktor strony podmiotowej BIP
Licznik odwiedzin: 213
Wersje:
2024-06-27 11:47:09 Edycja przeprowadzona przez: Administrator